Αρχική » Άνθρωποι » ​Αποτελέσματα Έρευνας: Φυτώρια, γεωπονικά καταστήματα και συμπεριφορά καταναλωτών
Έρευνα Φυτώρια και Γεωπονικά Καταστήματα - Αποτελέσματα

​Αποτελέσματα Έρευνας: Φυτώρια, γεωπονικά καταστήματα και συμπεριφορά καταναλωτών

Σας παρουσιάζω τα αποτελέσματα της έρευνας που αφορά τη συμπεριφορά μας ως καταναλωτές σε φυτώρια και καταναλωτικά καταστήματα.

Απαντά σε ερωτήματα όπως:

  • Πως ενημερωνόμαστε για το τι προσφέρουν τα φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα
  • Τι αγοράζουμε μέσω Internet από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των φυτωρίων και γεωπονικών καταστημάτων
  • Τι αγοράζουμε όταν επισκεπτόμαστε τα φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα
  • Πως θα θέλαμε να ενημερωνόμαστε για το τι μπορούμε να βρούμε σε κάθε φυτώριο και γεωπονικό κατάστημα, χωρίς να χρειαστεί να το επισκεφτούμε

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ 4 Φεβρουαρίου 2021 και 13 Φεβρουαρίου 2021 και βασίστηκε σε απαντήσεις του ερωτηματολογίου που δημοσιεύθηκε στο www.kalliergo.gr και στη σελίδα του Καλλιεργώ στο Facebook.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας δεν καταγράφηκαν προσωπικά δεδομένα, παρά μόνο οι Νομοί της Ελλάδας στους οποίους ζουν οι συμμετέχοντες.

Στην έρευνα δόθηκαν 117 απαντήσεις από 34 νομούς της χώρας.

Ας δούμε τα αποτελέσματα της έρευνας!


​Ερώτηση 1:
Επιλέξτε Νομό

Απαντήσεις ερώτησης 1 - Επιλέξτε Νομό;

Απαντήσεις:
Κατανομή συμμετεχόντων αλφαβητικά ανά νομό:
Νομός Αττικής, Αθήνα: 20
Νομός Αττικής, Ανατολική Αττική: 13
Νομός Αττικής, Δυτική Αττική: 4
Νομός Αττικής, Πειραιάς: 3
Νομός Αχαϊας: 3
Νομός Δράμας: 1
Νομός Δωδεκανήσου: 1
Νομός Έβρου: 3
Νομός Εύβοιας: 8
Νομός Ηλείας: 1
Νομός Ημαθίας: 1
Νομός Ηρακλείου: 5
Νομός Θεσσαλονίκης: 10
Νομός Ιωαννίνων: 2
Νομός Καβάλας: 2
Νομός Κέρκυρας: 1
Νομός Κοζάνης: 1
Νομός Κορινθίας: 4
Νομός Κυκλάδων: 3
Νομός Λακωνίας: 1
Νομός Λασιθίου: 2
Νομός Λέσβου: 1
Νομός Μαγνησίας: 4
Νομός Ξάνθης: 2
Νομός Πέλλας: 1
Νομός Πιερίας: 1
Νομός Πρέβεζας: 1
Νομός Ροδόπης: 1
Νομός Σερρών: 2
Νομός Τρικάλων: 2
Νομός Φωκίδας: 1
Νομός Χαλκιδικής: 5
Νομός Χανίων: 4


​Ενότητα 1: Η σχέση σας με φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα

Αυτή η ομάδα ερωτήσεων, διερευνά τη σχέση μας με τα φυτώρια και τα γεωπονικά καταστήματα. Για παράδειγμα το πως ενημερωνόμαστε για το τι φυτά, δέντρα, εφόδια, διαθέτει ένα φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα. Αν μας ενημερώνει με κάποιο τρόπο το ίδιο για το τι διαθέτει. Αν χρησιμοποιούμε τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα για να κάνουμε online αγορές. Από πόσα φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα αγοράζουμε.


​Ερώτηση 2:
Αγοράζετε φυτά και εφόδια για τον κήπο από φυτώρια ή γεωπονικά καταστήματα;

Αγοράζετε φυτά και εφόδια για τον κήπο από φυτώρια ή γεωπονικά καταστήματα

Απαντήσεις:
Ναι: 116
Όχι: 1


​Ερώτηση 3:
Πως ενημερώνεστε για το τι προσφέρει το φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα που επιλέγετε; (Επιλέξτε ότι ισχύει)

Πως ενημερώνεστε για το τι προσφέρει το φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα που επιλέγετε

Απαντήσεις:
Δεν ενημερώνομαι: 6
Ενημερώνομαι μόνον αν περάσω από εκεί: 59
Ενημερώνομαι μόνον αν περάσω από εκεί Ή Δεν ενημερώνομαι: 2
Ενημερώνομαι μόνον αν περάσω από εκεί Ή Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο FB ή άλλα Social Media: 8
Ενημερώνομαι μόνον αν περάσω από εκεί Ή Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο Internet: 10
Ενημερώνομαι μόνον αν περάσω από εκεί Ή Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο Internet Ή Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο FB ή άλλα Social Media: 4
Ενημερώνομαι μόνον αν περάσω από εκεί Ή Μου στέλνουν email ή μήνυμα Ή Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο Internet: 2
Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο FB ή άλλα Social Media: 8
Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο Internet: 9
Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο Internet Ή Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο FB ή άλλα Social Media: 7
Μου στέλνουν email ή μήνυμα: 1
Μου στέλνουν email ή μήνυμα Ή Επισκέπτομαι τη σελίδα του στο Internet: 1

Από τις απαντήσεις παρατηρούμε ότι η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών των φυτωρίων και γεωπονικών καταστημάτων, δε γνωρίζουν τι μπορούν να βρουν σε αυτά τα καταστήματα και επιχειρήσεις, παρά μόνον μέχρι να επισκεφτούν οι ίδιοι από κοντά. Ενημερώνονται μόνον αν πάνε οι ίδιοι στο κατάστημα ή την επιχείρηση. Το ποσοστό αυτό μπορεί να φτάσει και το 77,78%.

Ένα ποσοστό 41% χρησιμοποιεί επίσης το Internet (ιστότοπο ή σελίδα σε κοινωνικά μέσα του φυτώριου ή γεωπονικού καταστήματος) για να ενημερωθεί για τα φυτά και προϊόντα που μπορεί να βρει στο φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα που τον εξυπηρετεί.


​Ερώτηση 4:
Θα σας εξυπηρετούσε αν σας ενημέρωνε το φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα για το τι προϊόντα έχει χωρίς να χρειαστεί να το επισκεφθείτε;

Θα σας εξυπηρετούσε αν σας ενημέρωνε το φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα για το τι προϊόντα έχει χωρίς να χρειαστεί να το επισκεφθείτε

Απαντήσεις:
Η μεγάλη πλειοψηφία, (ποσοστό 73,50%) απάντησε ότι θα τους εξυπηρετούσε πολύ έως πάρα πολύ αν το φυτώριο ή το γεωπονικό κατάστημα μπορούσε να τους ενημερώσει για τα φυτά και προϊόντα που διαθέτει, χωρίς να χρειαστεί να το επισκεφτούν ή πριν το επισκεφτούν.

17,10% απάντησαν πως θα τους εξυπηρετούσε αλλά δεν τους λείπει αυτή η ενημέρωση.

9,40% απάντησαν ότι δεν θα τους εξυπηρετούσε αν είχαν αυτή την ενημέρωση.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πάρα Πολύ” και το 1 στο “Καθόλου”).


​Ερώτηση 5:
Πόσο συχνά επισκέπτεστε τη σελίδα ή eshop του φυτώριου ή γεωπονικού καταστήματος στο Internet;

Πόσο συχνά επισκέπτεστε τη σελίδα ή eshop του φυτώριου ή γεωπονικού καταστήματος στο Internet

Απαντήσεις:
39,5% δήλωσε ότι επισκέπτεται πολύ συχνά ή συχνά τη σελίδα ή το eshop του φυτώριου ή γεωπονικού καταστήματος.

Ένα 29,90% είπε ότι την επισκέπτεται λίγες φορές.

Ένα 30,80% ότι την επισκέπτεται σπάνια ή σχεδόν ποτέ.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Σχεδόν Ποτέ”).


Ερώτηση 6:
Αγοράζετε μικρά φυτά και σπορόφυτα λαχανικών μέσω του eshop ενός φυτωρίου ή γεωπονικού καταστήματος;

Απαντήσεις:
Ερώτηση που αφορά το το κατά πόσο χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα ενός φυτώριου ή γεωπονικού καταστήματος. Συγκεκριμένα για να αγοράσουν μικρά φυτά και σπορόφυτα λαχανικών.

Η πλειοψηφία των απαντήσεων δείχνει ότι δεν γίνονται παραγγελίες για μικρά φυτά και σπορόφυτα μέσω του eshop.

Ο κόσμος προτιμά να επισκεφτεί το φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα και να τα αγοράσει απευθείας.

Όπως είπε κι ένας φίλος ή φίλη, ειδικά στην επαρχία που τα πάντα είναι πιο εύκολα προσβάσιμα, είναι εύκολο και γρήγορο να πας ο ίδιος στο κατάστημα.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 7:
Αγοράζετε δέντρα μέσω του eshop ενός φυτωρίου ή γεωπονικού καταστήματος;

Αγοράζετε δέντρα μέσω του eshop ενός φυτωρίου ή γεωπονικού καταστήματος

Απαντήσεις:
Ερώτηση που αφορά το το κατά πόσο χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα ενός φυτώριου ή γεωπονικού καταστήματος. Συγκεκριμένα για να αγοράσουν δέντρα.

Η πλειοψηφία των απαντήσεων δείχνει ότι δεν γίνονται παραγγελίες για δέντρα μέσω του eshop.

Οι απαντήσεις μάλιστα δείχνουν ότι οι καταναλωτές είναι ακόμη πιο διστακτικοί να αγοράσουν δέντρα μέσω του Internet, απ’ ότι μικρά φυτά και σπορόφυτα.

Ο κόσμος προτιμά να επισκεφτεί το φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα, να τα δει και να τα διαλέξει.

Όπως είπε κι ένας φίλος ή φίλη, ειδικά στην επαρχία που τα πάντα είναι πιο εύκολα προσβάσιμα, είναι εύκολο και γρήγορο να πας ο ίδιος στο κατάστημα.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 8:
Αγοράζετε εφόδια (π.χ. λιπάσματα, φάρμακα, εργαλεία) από το eshop ενός φυτωρίου ή γεωπονικού καταστήματος;

Αγοράζετε εφόδια (π.χ. λιπάσματα, φάρμακα, εργαλεία) από το eshop ενός φυτωρίου ή γεωπονικού καταστήματος

Απαντήσεις:
Ερώτηση που αφορά το το κατά πόσο χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα ενός φυτώριου ή γεωπονικού καταστήματος. Συγκεκριμένα για να αγοράσουν εφόδια (λιπάσματα, φάρμακα, εργαλεία, κλπ).

Σε αντίθεση με την αγορά φυτών και δέντρων μέσω Internet, παρατηρούμε ότι περισσότεροι έχουν παραγγείλει εφόδια για τον κήπο και τις καλλιέργειες μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος.

Σίγουρα σε αυτό βοηθά το γεγονός ότι τα προϊόντα είναι τυποποιημένα και έτσι ο καταναλωτής γνωρίζει τι να περιμένει.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 9:
Σας εξυπηρετεί σαν κατάλογος το eshop ενός φυτωρίου ή γεωπονικού καταστήματος, για να δείτε τι μπορείτε να βρείτε σε αυτό;

Σας εξυπηρετεί σαν κατάλογος το eshop ενός φυτωρίου ή γεωπονικού καταστήματος, για να δείτε τι μπορείτε να βρείτε σε αυτό

Απαντήσεις:
Το 86,10% των ερωτηθέντων απάντησε ότι τους εξυπηρετεί πάρα πολύ έως πολύ το να έχει ένα φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό κατάστημα στο Internet. Κι αυτό γιατί ενώ διστάζουν να το χρησιμοποιήσουν για άμεσες αγορές, το βρίσκουν πάρα πολύ χρήσιμο ως κατάλογο.

Για να μπορούν δηλαδή να βλέπουν τι μπορούν να βρουν στο φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα, πριν το επισκεφτούν.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πάρα Πολύ” και το 1 στο “Καθόλου”).


Ερώτηση 10:
Από πόσα φυτώρια ή γεωπονικά καταστήματα συνήθως αγοράζετε;

Από πόσα φυτώρια ή γεωπονικά καταστήματα συνήθως αγοράζετε

Απαντήσεις:
Ζητήσαμε από τους συμμετέχοντες να μας πουν από πόσα φυτώρια ή γεωπονικά καταστήματα συνήθως ψωνίζουν για τον κήπο τους. Και οι απαντήσεις ήταν πολύ ενδιαφέρουσες.

Είδαμε ότι οι περισσότεροι ψωνίζουν από 2 ή περισσότερα καταστήματα.

Συγκεκριμένα ένα 6,00% ψωνίζει από μόνο ένα φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα. Η ερώτηση δεν διευκρινίζει αν πάντα είναι το ίδιο.

41,00% ψωνίζουν από 2 καταστήματα.

27,40% από 3 καταστήματα.

23,90% από περισσότερα από τρία φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.


​Ερώτηση 11:
Θα θέλατε να μπορούσατε να ξέρετε τι μπορείτε να βρείτε στα φυτώρια της περιοχής σας χωρίς να χρειαστεί να τα επισκεφθείτε ένα ένα; Π.χ. ποιο έχει ελιές, ποιο οπωροφόρα, ποιο φοίνικες, κ.λπ.

Θα θέλατε να μπορούσατε να ξέρετε τι μπορείτε να βρείτε στα φυτώρια της περιοχής σας χωρίς να χρειαστεί να τα επισκεφθείτε ένα ένα

Απαντήσεις:
Άλλη μία ενδιαφέρουσα ερώτηση με πολύ ενδιαφέρον εύρημα.

Πόσες φορές δεν μας έχει τύχει να ψάχνουμε να βρούμε φυτώρια ή γεωπονικά καταστήματα που να έχουν το είδος των φυτών που μας ενδιαφέρουν. Από δέντρα που θέλουμε να φυτέψουμε στον κήπο, μέχρι κατηγορίες μικρότερων καλλωπιστικών ή παραγωγικών φυτών.

Από τις απαντήσεις φαίνεται ότι ο κόσμος ζητά πολύ μία τέτοια δυνατότητα. Να μπορεί να γνωρίζει σε ποιο φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα να απευθυνθεί ώστε να βρει αυτό που ψάχνει.

Το 84,60% απάντησε ότι θεωρεί πολύ χρήσιμο έως χρήσιμο το να μπορεί να βρει ποιο φυτώριο ή γεωπονικό κατάστημα έχει φυτά και δέντρα σαν και αυτά που ψάχνει.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Θα ήταν πολύ χρήσιμο” και το 1 στο “Αδιάφορο”).


Ενότητα 2:​ Τί αγοράζετε συνήθως από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα

Αυτή η ομάδα ερωτήσεων, διερευνά το τι και πόσο συχνά αγοράζουμε από τα φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα, ανεξαρτήτως του τρόπου που γίνεται η πώληση. Είτε επισκεπτόμενοι το κατάστημα, είτε μέσω Internet.


​Ερώτηση 12:
Άνθη και καλλωπιστικά φυτά

Άνθη και καλλωπιστικά φυτά

Απαντήσεις:
Το 65,90% αγοράζει πολύ συχνά έως συχνά άνθη και καλλωπιστικά φυτά.

Το ποσοστό όσον δεν αγοράζουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ άνθη και καλλωπιστικά φυτά είναι πολύ μικρό. Της τάξης του 18,00%.

Θα χαρακτήριζα τις απαντήσεις ως αναμενόμενες καθώς τα άνθη και τα καλλωπιστικά φυτά έχουν συνήθως μικρό κόστος, είναι εύκολα στο φύτεμα στον κήπο και πολλές φορές είναι μονοετή ή διετή φυτά.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 13:
Σπορόφυτα λαχανικών και φρούτων για να καλλιεργήσω

Σπορόφυτα λαχανικών και φρούτων για να καλλιεργήσω

Απαντήσεις:
Το 56,40% αγοράζει πολύ συχνά έως συχνά σπορόφυτα λαχανικών και φρούτων για να τα καλλιεργήσει στον κήπο του.

Το ποσοστό είναι μικρότερο όσων αγοράζουν λουλούδια και καλλωπιστικά φυτά. Αναμενόμενο καθώς άλλοι χρησιμοποιούν σπόρους για να δημιουργήσουν τα σπορόφυτα που θα φυτέψουν και άλλοι απλά δεν καλλιεργούν.

Το ποσοστό όσων δεν αγοράζουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ σπορόφυτα είναι 27,30%.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 14:
Δέντρα (Καλλωπιστικά, μη παραγωγικά)

Δέντρα (Καλλωπιστικά, μη παραγωγικά)

Απαντήσεις:
Η ερώτηση αφορούσε το πόσο συχνά αγοράζουμε μη παραγωγικά δέντρα (π.χ. καλλωπιστικά) για τον κήπο.

Από τη φύση τους τα δέντρα δεν προσφέρονται για συχνές αγορές. Αγοράζουμε ένα δέντρο, το φυτεύουμε και αυτό θα μας συντροφεύει για πολλά χρόνια.

Το ποσοστό όσων αγοράζουν πολύ συχνά ή συχνά καλλωπιστικά δέντρα για τον κήπο είναι 22,20%. Αρκετά υψηλό λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω.

Το ποσοστό όσων αγοράζουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ καλλωπιστικά δέντρα είναι 53,00%.

Το ενδιάμεσο ποσοστό του 24,80% δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο και μας δείχνει ότι αγοράζουμε δέντρα όταν πραγματικά τα χρειαζόμαστε.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


Ερώτηση 15:
Δέντρα (Καρποφόρα)

Δέντρα (Καρποφόρα)

Απαντήσεις:
Για τα καρποφόρα, παραγωγικά δέντρα η κατάσταση είναι σημαντικά διαφορετική σε σχέση με τα καλλωπιστικά.

38,50% αγοράζει πολύ συχνά έως συχνά καρποφόρα δέντρα.

Εντύπωση προκαλεί το υψηλό ποσοστό του 42,70% όσων δηλώνουν ότι δεν αγοράζουν ποτέ ή πολύ σπάνια καρποφόρα δέντρα.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 16:
Φυτά περίφραξης (θάμνοι και δέντρα)

Φυτά περίφραξης (θάμνοι και δέντρα)

Απαντήσεις:
Όσον αφορά τα φυτά περίφραξης (θάμνους και δέντρα), το υψηλό ποσοστό των όσων δεν αγοράζουν ποτέ ή πολύ σπάνια που φτάνει το 55,50%, θα το χαρακτήριζα ως αναμενόμενο. Τα φυτά αυτής της κατηγορίας τα αγοράζουμε και τα κρατάμε για πολλά χρόνια.

Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της χρήσης αυτών των φυτών, το ποσοστό του 23,90% που δηλώνει ότι τα αγοράζει πολύ συχνά έως συχνά, θεωρείτε μάλλον υψηλό.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 17:
Λιπάσματα

Λιπάσματα

Απαντήσεις:
Τα λιπάσματα για τον κήπο ανήκουν στην κατηγορία εφόδια και είναι ένα αναλώσιμο εφόδιο το οποίο χρησιμοποιείται κάθε χρόνο για τη θρέψη των φυτών, των δέντρων και των καλλιεργειών.

Είναι φυσιολογικό λοιπόν να έχουν υψηλό ποσοστό στη συχνότητα αγοράς.

Ένα ποσοστό 56,40% δηλώνει ότι αγοράζει λιπάσματα πολύ συχνά έως αρκετά συχνά.

Μαζί με το 19,70% που δηλώνει ότι τα αγοράζει συχνά, φτάνουμε στο 76,10% να αγοράζει τακτικά λιπάσματα από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 18:
Χώματα

Χώματα

Απαντήσεις:
Τα χώματα μοιάζει να είναι το εφόδιο για τον κήπο και τις γλάστρες που φαίνεται να αγοράζουμε πιο συχνά από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.

Η ερώτηση δεν διευκρίνιζε αν πρόκειται για συσκευασμένο χώμα, χώμα σε big-bag ή χύμα χώμα.

Ένα εντυπωσιακό ποσοστό 62,40% αγοράζει πολύ συχνά έως αρκετά συχνά χώμα για τα φυτά του.

Φαντάζομαι ότι σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται και τα εδαφοβελτιωτικά χώματα.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 19:
Φυτοφάρμακα, εντομοκτόνα, μυκητοκτόνα

Φυτοφάρμακα, εντομοκτόνα, μυκητοκτόνα

Απαντήσεις:
Δυστυχώς τα φυτά και τα δέντρα, προσβάλλονται από ασθένειες, έντομα και μύκητες.

Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των φυτών, καταφεύγουμε αρκετές φορές στη χρήση χημικών προϊόντων.

Αυτό φαίνεται και από τις απαντήσεις που δόθηκαν. Να σημειώσω ότι από την ερώτηση δεν υπάρχει διαχωρισμός αν τα φάρμακα χρησιμοποιούνται σε καλλιέργειες, καλλωπιστικά φυτά, μη παραγωγικά δέντρα ή καρποφόρα δέντρα.

Ποσοστό 20,50% των ερωτηθέντων προμηθεύετε πολύ συχνά φάρμακα για τα φυτά του από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.

Ποσοστό 19,70% αγοράζει αρκετά συχνά φυτοφάρμακα.

Σημαντικό όμως είναι και το ποσοστό του 39.30% όσων δεν αγοράζουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ φυτοφάρμακα. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν όσοι θέλουν να καλλιεργούν βιολογικά, χωρίς τη χρήση χημικών ουσιών.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 20:
Εργαλεία και εξοπλισμό για τον κήπο

Εργαλεία και εξοπλισμό για τον κήπο

Απαντήσεις:
Ενδιαφέρουσες και οι απαντήσεις στο ερώτημα αν αγοράζουμε εργαλεία και εξοπλισμό για τον κήπο από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.

Το σίγουρο είναι ότι όλοι μας χρησιμοποιούμε εργαλεία για τον κήπο. Εργαλεία χειρός, ηλεκτρικά εργαλεία ή βενζινοκίνητα εργαλεία. Από φτυάρια, τσάπες και κλαδευτήρια μέχρι αλυσοπρίονα, βιοθρυμματιστές, φρέζες, ψεκαστικά κονταροπρίονα, κλπ.

Αλλά και εξοπλισμό όπως λάστιχα ποτίσματος, κομποστοποιητές, συστήματα αυτόματου ποτισμού, καρέκλες και τραπέζια.

Είναι εμφανές ότι από την έρευνα προκύπτει ότι δεν επιλέγουμε να κάνουμε αυτές τις αγορές από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα, καθώς ένα μόλις 23,90% αγοράζει πολύ συχνά ή αρκετά συχνά τέτοιου είδους προϊόντα από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.

Η συντριπτική πλειοψηφία του 76,10% επιλέγει να τα αγοράσει από αλλού.

Πιθανοί λόγοι για αυτή τη συμπεριφορά είναι:

  • Πολλά φυτώρια και γεωπονικά δεν πωλούν τέτοιου είδους εξοπλισμό. Ειδικεύονται μόνον σε φυτά και δέντρα.
  • Δεν βρίσκουμε μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.
  • Προτιμούμε να αγοράζουμε εξοπλισμό και εργαλεία για τον κήπο από εξειδικευμένα καταστήματα με φυσική παρουσία είτε μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους στο Internet.

(Το 5 αντιστοιχεί στο: “Πολύ Συχνά” και το 1 στο “Ποτέ”).


​Ερώτηση 21:
Αν έχετε παρατηρήσεις ή θέλετε να προσθέσετε κάτι, παρακαλώ να το κάνετε εδώ.

Η έρευνα, έδινε τη δυνατότητα σε όσοι θέλουν να προσθέσουν κάποιο σχόλιο ή παρατήρηση.

7 συνάνθρωποί μας επέλεξαν να αφήσουν το σχόλιό τους.

Και πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

Τα παραθέτω ως έχει, αναφέροντας το νομό από τον οποίο δόθηκε η απάντηση.

Απαντήσεις:
Η ατελείωτη παράθεση καταλόγων με μικροπράγματα μου είναι πολύ κουραστική. Θα προτιμούσα καλύτερη ομαδοποίηση.
Όσον αφορά στα οπωροφόρα δέντρα θα ήθελα πληροφόρηση σχετικά με την προέλευση, την ποικιλία, το υποκείμενο, την ηλικία.
Νομός: Φωκίδας

απιστευτα ενοχλητικο και αντιεπαγελματικο η αγνοια των τοπικων φυτωριων για τα προοιοντα τους και η ασχετοσυνη των δηθεν γεωπονων.
Νομός: Ηλείας

Θα ήθελα μεγαλύτερη ποικιλία σε κάκτους και παχυφυτα στην Χαλκιδική
Νομός: Χαλκιδικής

Θα μπορούσαν με κάθε φυτό η λουλούδια κλπ να δίνουν στον αγοραστή κάποια περισσότερα στοιχεία για τις φροντιδες που χρειάζονται και τις τεχνικές καλλιέργειας ή την σωστή χρήση τον λιπασμάτων φαρμάκων κλπ
Νομός: Λάρισας

Στο φυτώριο της περιοχής μου δεν έχει μεγάλη γκάμα σε εργαλεία κηπουρικής και αναλώσιμα και στην σελίδα του φβ που διαθέτει, διαφημίζει μόνο στολισμούς από γάμους και βαφτίσεις. Λόγω του εγκλεισμού δεν μπορώ να μεταβώ μακριά και δεν μου αρέσει να κάνω αγορές από ηλ.καταστήματα. Ψωνίζω πάντα με την φυσική παρουσία μου
Νομός: Χαλκιδικής

ενας κατάλογος για να ειναι χρηστικός πρέπει να αναφερει τα κυρια χαρακτηριστικά των φυτών όταν αυτά ειναι πολυετή. Καλο θα ηταν να υπάρχει πιστοποιηση
Νομός: Καβάλας

Στην επαρχία είναι πολύ εύκολο να περάσεις από το κατάστημα και ασφαλώς πιο αξιόπιστο!”
Νομός: Χανίων

Tags: ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΔΕΝΤΡΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣΕΡΕΥΝΑΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΛΙΠΑΣΜΑΛΙΠΑΣΜΑΤΑΣΠΟΡΟΦΥΤΑΦΥΤΩΡΙΑΦΥΤΩΡΙΟ

Εγγραφείτε
Ενημέρωση για
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
Scroll to Top