× Ανακοινώστε εκδηλώσεις και δράσεις στον τόπο σας. Ενημερώστε μας!

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #22106 από stavros1993
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ δημιουργήθηκε από stavros1993
Καλησπέρα! Είμαι φοιτητής και έχω δημιουργήσει μια έρευνα σχετικά με την γνώμη σας για την ελληνική αγροτική ανάπτυξη. Η έρευνα θα συμπεριληφθεί και στην πτυχιακή μου. Παρακάτω θα βρείτε το link που οδηγεί στο ερωτηματολόγιο.! Οι απόψεις σας και η βοήθεια σας είναι πολύτιμες.. Ευχαριστώ!

docs.google.com/forms/d/14J2oKPHZHjlamxV...QUW-JnZ7SXo/viewform

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #22108 από ilias
Απαντήθηκε από ilias στο θέμα ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Γεια σου Σταύρο,
Καλή επιτυχία με την έρευνά σου!!
Έχω μερικές παρατηρήσεις.

α) Θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει ερώτηση στην αρχή για το αν κάποιος είναι επαγγελματίας αγρότης ή όχι. Μπορώ να τη συμπληρώσω π.χ. κι εγώ και δεν είμαι επαγγελματίας αγρότης. Πρέπει να το γνωρίζεις με σαφήνεια.

β) Να ρωτάς τι ποσοστό του εισοδήματος προέρχεται από αγροτική δραστηριότητα ή αν η αγροτική είναι η κύρια δραστηριότητα.

γ) Ρωτάς "Έχετε λάβει επιδότηση/ επιχορήγηση ;", αλλά ακόμη και αν κάποιος απαντήσει όχι, οι επόμενες δύο ερωτήσεις αφορούν μόνον όσους έχουν απαντήσει ναι. Μάλιστα σε μία από αυτές είναι υποχρεωμένος να απαντήσει, ακόμη και αν δεν έχει πάρει επιδότηση.

δ) Η τελευταία ερώτηση "Οι καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα" θα μπορούσε να ακολουθείται και από μία ακόμη σαν "Με ποια κριτήρια πιστεύετε ότι επιλέγουν αγροτικά προϊόντα οι καταναλωτές;" (Τιμή, Προέλευση, Ποιότητα, Όλα μαζί, Άλλο)

ε) Θα έπρεπε να ρωτήσεις επίσης αν έχει συγγενική σχέση με άλλους που ασχολούνται με την αγροτική παραγωγή. Είναι διαφορετικό να συνεχίζει κάποιος μία δουλειά που βρήκε και άλλο το να ξεκινά από το μηδέν.

στ) Επίσης λείπει ερώτηση για το επίπεδο μόρφωσης.