× Βότανα

Συζητήσεις για βότανα και την καλλιέργειά τους. Εμπειρίες, συμβουλές, απορίες.

Καλή μου αρχή!

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #19154 από Spasiklaki
Καλή μου αρχή! δημιουργήθηκε από Spasiklaki
Καλησπέρα!

Είμαι εντελώς άσχετη με την καλλιέργεια, αλλά αυτή την εβδομάδα μου έγινε έμμονη ιδέα να βάλω φυτάκια στο μπαλκόνι μου.

Επειδή μέσα στην ανυπομονησία μου δεν βρήκα βολβούς, ξεκίνησα με σποράκια που με έπεισε ο πωλητής να πάρω.

Κατέληξα με σποράκια χαμομηλιού, μαϊντανού και άνιθου.

Έχω βάλει τα σποράκια των δύο τελευταίων σε γλάστρα με αφράτο και λίγο νωπό χωματάκι, έριξα μια πρέζα από το καθένα σε 2 διαφορετικές γλάστρες και έβρεξα λίγο από πάνω χωρίς να τα πιέσω και χωρίς να ρίξω επιπλέον χώμα. Θα προτείνατε να τα έχω στο μπαλκόνι ή μέσα στο σπίτι μέχρι να σκάσουν;

Επίσης, για το χαμομήλι εντελώς πειραματικά έφτιαξα ένα μακρόστενo κεσεδάκι όπου έβαλα τα σποράκια με παρόμοιο τρόπο, με μόνη διαφορά ότι είναι πολύ πιο ρηχό το χώμα και τα κάλυψα από πάνω με πλαστικό -σε απόσταση 8 εκατοστών από το χώμα-, το οποίο και θόλωσε αμέσως μόλις το έκλεισα.

Έχετε καμιά συμβουλή για την ανυπόμονη που θέλει να φυτέψει όλο το σπίτι και να πειραματιστεί καλά καλά δεν ξεκίνησε;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές. Είστε ελεύθεροι να γελάσετε με την καρδιά σας για πιθανές γκάφες που περιέγραψα, αλλλα να είστε καλοί μαζί μου, έχω καρδιά αγγινάρας. :-p
Last edit: 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν by Spasiklaki.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #19157 από ilias
Απαντήθηκε από ilias στο θέμα Καλή μου αρχή!
Καλώς ήρθες spasiklaki.
Σου εύχομαι ολόψυχα καλή αρχή!

Το πρώτο που χρειάζεται είναι μην είσαι ανυπόμονη ώστε να απολαύσεις το ταξίδι! Η φύση έχει τους δικούς της φυσιολογικούς ρυθμούς. Εμείς οι άνθρωποι τρέχουμε...

Με μαϊντανό και άνηθο είσαι εντάξει. Μπορείς να τα έχεις έξω. Άλλωστε και στη φύση έξω μεγαλώνουν και οι θερμοκρασίες είναι ακόμη υψηλές.