× Συζητήσεις για θέματα που δεν έχουν σχέση με τον κήπο ή τις καλλιέργειες.

ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7282 από Κράνιος
ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!

Με ρωτάς, απαντώ, τελειώσαμε.

Αυτό είναι δικαιοσύνη κύριοι.

Οι υποψήφιοι που απάντησαν στο Γ4 της Φυσικής,

πρέπει να πάρουν το βαθμό τους.

Κι όσοι πάλι δεν απάντησαν να ΜΗΝ πάρουν το βαθμό πλαγίως!!

Τ’ ακούτε ρε μαλάκες;;;;;;;;;;;


Ο γιος μου απάντησε στο Γ4. Κι αύριο γράφει Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Προσπαθώ να τον κρατήσω σε ηρεμία! Πιστεύω να τα καταφέρω. Κάνω το χαζό μέχρι να τελειώσουν οι εξετάσεις. Είναι άριστος και επιμελής. Πρέπει να τον τιμωρήσει το σύστημα;;;;;;;;;;;;;;;;
Θα τον στείλω να σπουδάσει με υποτροφίες και θα σας γράψω για πάντα στα μαύρα κατάστιχα.
Βρώμικε και τεμπέλη, που είχες μάθει ως τώρα ότι αρκούν οι γνωριμίες σου και το κόμμα... θα σε στείλω από κει που ήρθες....
Ελλάδα, αν δε θέλεις να ζήσεις, στο καλό.....

Όσα παιδιά απάντησαν, αντιμετώπισαν την ίδια δυσκολία με τους άλλους που δεν απάντησαν. Αυτό θα πει ότι αν μοιραστούν οι μονάδες στ’ άλλα θέματα και ερωτήματα, θ’ αγνοηθεί η ικανότητα και η γνώση.
Με όλα τα ελαττώματα και τα παράλογα, ένα σύστημα επιλογής, όταν γίνει από την αρχή αποδεκτό, δεν επιτρέπεται να το ακυρώνουν αυτοί που δεν μπόρεσαν να πετύχουν το σκοπό τους........ δεν επιτρέπεται, το ξαναλέω, να ζητήσουν αλλαγή των κανονισμών, προκειμένου να πετύχουν αυτό που θέλουν!


«......................................................................................................................................................................................ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: alfavta.gr, 26/5/2012
alfavita.gr: Διπλά απαράδεκτη η στάση της Κ.Ε. Εξετάσεων. Δεν έκανε μόνο λάθος με το Γ4, αλλά τόλμησε να βγάλει οδηγία με την οποία ακυρώνει το θέμα καταδικάζοντας εκατοντάδες υποψήφιους που απάντησαν σωστά.
Είναι δίκαιη η απαίτηση υποψηφίων και γονέων να μετρήσει η βαθμολογία σε όσους απάντησαν σωστά. Επίσης είναι δίκαιη η απαίτηση F να μεταφερθεί η βαθμολογία του Γ4, για τους υποψήφιους που δεν απάντησαν στο θέμα, στα υπόλοιπα θέματα...........................................................................................................................»

Κράνιος: Αν το κάνει αυτό το Υπουργείο, θα καταφύγω σε κάθε νόμιμο μέσο, αγωγές, μηνύσεις κατά προσώπων, κατά του δημοσίου, κατά πάντων, και θα τους βγάλω τα δόντια.

ΑΝ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ. ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ. ΠΟΣΩΣ Μ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
ΟΣΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ, ΙΣΧΥΕΙ.
ΚΟΥΤΟΒΛΑΧΟΙ, ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΕΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ.


F Δε γίνεται να υπάρχουν δύο δίκαια!! ΠΟιος βλάκας ή πονηρός ή πονηρός βλάχος το 'γραψε;
Last edit: 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν by Κράνιος.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7283 από Κράνιος
Κάποιοι θρασύτατοι φτάσανε να προτείνουν την ... επανάληψη των εξετάσεων της Φυσικής!
Ρε βρώμες... είναι δυνατόν να φτάνετε να προτείνετε κάτι τέτοιο;
Σ’ αυτή την περίπτωση ποιος έχει συμφέρον; Προφανώς εκείνος που δεν έγραψε!
Αν επαναλάβουμε τη διαδικασία εκατό φορές; Καλά δε θα είναι;;;; Χαχαχα...

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7284 από Κράνιος
Καταδίκασαν άδικα κάποιον εις θάνατον.

Ύστερα του λένε: « Θα κάνουμε κλήρωση για να σου δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία. Αυτά τα χαρτάκια, που έχουμε εδώ τυλιγμένα, το ένα γράφει ΘΑΝΑΤΟΣ και το άλλο ΖΩΗ. Διάλεξε ένα.
Αν αυτό που διάλεξες γράφει ΘΑΝΑΤΟΣ θα εκτελέσουμε την καταδίκη σου σε θάνατο! Αν γράφει ΖΩΗ, θα σ’ αφήσουμε ελεύθερο να ζήσεις!

Ο καταδικασμένος σε θάνατο ήξερε ότι έχει να κάνει με τους εχθρούς του. Κατάλαβε ότι και τα δυο χαρτάκια έγραφαν ΘΑΝΑΤΟΣ.

Πήρε το ένα χαρτάκι και το έβαλε γρήγορα στο στόμα του και το κατάπιε!!@@
Από τη χαρά μου, είπε, που έγραφε ΖΩΗ, το έφαγα από τη χαρά μου!!!!

Το ακροατήριο της δίκης απαίτησε δια βοής ν’ ανοίξουν το άλλο χαρτάκι και να δουν τι έγραφε: Έγραφε ΘΑΝΑΤΟΣ! Ε, τότε εκείνο που έφαγε έγραφε ΖΩΗ!
Εκείνη τη φορά τη γλύτωσε!!!!!!!!!!

Τέτοια ανέκδοτα μου θυμίζει η βρώμικη ιστορία του Γ4 της Φυσικής!!!!!!!!!.......
Στο Μεσαίωνα μας έχουν φέρει οι ... άρχοντες του τόπου. Κι οι πολίτες δεν πάνε πίσω! Δικαιοσύνη πουθενά, λογική πουθενά, παντού φθορά και σαπίλα! Κύριε Βενιζέλε μου, είναι ή δεν είναι σάπιο το κόμμα; Είναι σάπιο, το κατηγορείς, αλλά και το υπηρετείς; Είσαι στα καλά σου;
Κύριε Παπανδρέου, κυβέρνησες "μια διεφθαρμένη χώρα". Έτσι βγήκες στα διεθνή φόρα και είπες. Αν είναι διεφθαρμένη, γιατί δεν είσαι και συ διεφθαρμένος; Επειδή το είπες πρώτος;;;;;;;;;;;;;;;
Σ' αυτή τη λογική του παλιού συστήματος ζούμε!!! Τη λογική που την κόβουμε και τη ράβουμε όπως μας βολεύει. Σ' αυτό το δίκαιο που το προσαρμόζουμε κατά το δοκούν. Κι όλ' αυτά τα λουζόμαστε κάθε μέρα σε κάθε περίσταση.

Δεν ξέρει ο καημενούλης ο ψηφοφόρος τι να ψηφίσει! Σιγά ρε φίλε, θα με κάνεις να σε λυπηθώ!
Θέλεις να μην αλλάξει τίποτα; Ψήφισε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
Τι δεν καταλαβαίνεις πονηρέ κουτόβλαχε;;;

Όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει. Δείτε τι συμβαίνει στις πανελλήνιες και θα καταλάβετε όλοι σας: Θέλουν όλοι να ζουν σε βάρος των αλλωνών. Ε, και πιο πολύ το θέλουν αυτό οι βλάκες και οι τεμπέληδες!!!
Last edit: 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν by Κράνιος.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7285 από Κράνιος
Και για να μην παρεξηγηθούμε: Είμαι υπέρ της κατάργησης αυτού του είδους των εξετάσεων. Αδικεί τους νέους μας. Όσο όμως ισχύουν, πρέπει να ισχύουν.
Αλλά πώς θα γίνουν αλλαγές;
Με τη λογική της ιδιοτέλειας;
Ή με τη λογική του γενικού συμφέροντος;

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7286 από Κράνιος

Κράνιος έγραψε:
Με ρωτάς, απαντώ, τελειώσαμε.

Αυτό είναι δικαιοσύνη κύριοι.

Οι υποψήφιοι που απάντησαν στο Γ4 της Φυσικής,

πρέπει να πάρουν το βαθμό τους.

Κι όσοι πάλι δεν απάντησαν να ΜΗΝ πάρουν το βαθμό πλαγίως!!

Τ’ ακούτε ρε μαλάκες;;;;;;;;;;;


Ο γιος μου απάντησε στο Γ4. Κι αύριο γράφει Μαθηματικά Κατεύθυνσης. Προσπαθώ να τον κρατήσω σε ηρεμία! Πιστεύω να τα καταφέρω. Κάνω το χαζό μέχρι να τελειώσουν οι εξετάσεις. Είναι άριστος και επιμελής. Πρέπει να τον τιμωρήσει το σύστημα;;;;;;;;;;;;;;;;


Όσα παιδιά απάντησαν, αντιμετώπισαν την ίδια δυσκολία με τους άλλους που δεν απάντησαν. Αυτό θα πει ότι αν μοιραστούν οι μονάδες στ’ άλλα θέματα και ερωτήματα, θ’ αγνοηθεί η ικανότητα και η γνώση.
Με όλα τα ελαττώματα και τα παράλογα, ένα σύστημα επιλογής, όταν γίνει από την αρχή αποδεκτό, δεν επιτρέπεται να το ακυρώνουν αυτοί που δεν μπόρεσαν να πετύχουν το σκοπό τους........ δεν επιτρέπεται, το ξαναλέω, να ζητήσουν αλλαγή των κανονισμών, προκειμένου να πετύχουν αυτό που θέλουν!

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7287 από Κράνιος
Προς: Υπουργείο παιδείας, δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων
κοινοποίηση: Ο.Λ.Μ.Ε
Ένωση Ελλήνων Φυσικών
Ιστοσελίδα alfavita.gr


Αξιότιμοι κύριοι,
Ο γιος μου έδωσε εξετάσεις στο μάθημα της Φυσικής, κατεύθυνσης, την Παρασκευή 25/5/12. Είναι πλέον γνωστό τοις πάσι, ας μου επιτραπεί η έκφραση «το μπάχαλο» που δημιουργήσατε με την επιπόλαιη απόφασή σας να ακυρώσετε το Γ4 θέμα και να ανακατανείμετε τις μονάδες του στα υπόλοιπα θέματα.

Ο γιος μου, όπως και πάρα πολύ άλλοι μαθητές (αν κρίνω από τις επαφές μου και από τις εκατοντάδες επιστολές διαμαρτυρίας), κατάφερε να λύσει το Γ4.

Αντιθέτως καταναλώνοντας χρόνο για το Γ4 δεν πρόλαβε, όπως ήθελε, να ολοκληρώσει το Δ θέμα, που το έκανε βιαστικά και όπως προέκυψε, με κάποια λάθη.

Η Ένωση Ελλήνων φυσικών αντί να ζητήσει συγγνώμη από τους μαθητές για τα θέματα που μπήκαν στις συγκεκριμένες εξετάσεις θα έπρεπε να ζητήσει συγνώμη για τα ανίκανα μέλη της που ήταν στην επιτροπή θεμάτων.

Σας ερωτώ:
Ο γιος μου που κατάφερε να λύσει το Γ4, καταναλώνοντας χρόνο εις βάρος των υπολοίπων θεμάτων, γιατί πρέπει να «τιμωρηθεί» τώρα που το ακυρώσατε;
Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό σύστημα εισαγωγής ο γιος μου δεν πήρε κανένα βαθμό για την σωστή απάντηση στο Γ4 ενώ άλλοι μαθητές επιδοτήθηκαν με έξτρα μόρια παρόλο που δεν κατάφεραν να το λύσουν.

Αυτό δεν είναι μέγιστη αδικία;
Και αν υποθέσουμε ότι:
Περίπτωση Α. Μαθητής έκανε λάθος στο ασαφές Γ2 αλλά απάντησε στο Γ1, Γ3 και Γ4 τότε αυτός ο μαθητής αντί να πάρει 18 στα 25 για το θέμα Γ, θα πάρει 16 στα 25!!!
Περίπτωση Β. Μαθητής που έγραψε σωστά το Γ1, Γ2, Γ3 και δεν κατάφερε να λύσει το απαιτητικό Γ4 θα πάρει 25 στα 25.

Στην περίπτωση Α ο μαθητής που κατάφερε να λύσει το απαιτητικό Γ4, του αφαιρούνται 7 στις 25 μονάδες και στην περίπτωση Β ο μαθητής που δεν κατάφερε να το λύσει, επιδοτείται με 7 στις 25 μονάδες!!!
Αν αυτό δεν είναι καταφανέστατη αδικία και απόλυτη ισοπέδωση τότε τι είναι;
Ο γιος μου μετά από αυτή την εξέλιξη, έχοντας αδικηθεί, επηρεάστηκε αρνητικά και αναρωτιέται προς τι το τόσο διάβασμα αφού στο τέλος ισοπεδώνονται οι μέσοι με τους καλούς μαθητές. Με αυτή την καταρρακωμένη ψυχολογία πως θα συνεχίσει τις πανελλήνιες και πως θα είναι πλέον ανταγωνιστικός; Για να γινόμαστε ακριβείς, οι 7 μονάδες στις 25 του Γ4 ισούται με 1,4 μονάδες στις 20, την στιγμή που οι θέσεις σε πανεπιστήμια κρίνονται με εκατοστά της μονάδας.

Το Γ4 θα έπρεπε να ακυρωθεί μόνο αν ήταν αδύνατον να λυθεί. Από την στιγμή που έστω και ένας μαθητής κατάφερε να την λύσει (που τελικά ίσως είναι χιλιάδες αυτή του την έλυσαν) το θέμα δεν μπορεί και δεν πρέπει να ακυρωθεί.

• Κανένας από τους φωστήρες του Υπουργείου σας που πήραν αυτή την απόφαση δεν γνωρίζει τίποτα από την ψυχολογία των παιδιών, δεν έχει καν την κοινή λογική να σκεφθεί τις συνέπειες της επιπόλαιης ακύρωσης του Γ4;
• Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι αυτή η αδικαιολόγητη απόφαση σας προωθεί την αναξιοκρατία;
• Μήπως πρέπει επιτέλους κάποιοι να παραιτηθούν και να πάνε στο σπίτι τους; Μήπως πρέπει να προκύψουν διοικητικές (και πιθανώς ποινικές) ευθύνες; Αν οι επιπόλαιοι αρμόδιοι δεν έχουν την ευθιξία να το κάνουν οι ίδιοι, σας παρακαλώ σώστε μας εσείς και στείλτε τους στο σπίτι τους γιατί είναι επικίνδυνοι τουλάχιστον όσον αφορά στην ψυχική υγεία των μαθητών!
• Μήπως θα έπρεπε να ανακαλέσετε την επιπόλαια και λανθασμένη απόφαση της ακύρωσης του Γ4 που αδικεί κατάφωρα τους διαβασμένους μαθητές και τους ισοπεδώνει με τους υπόλοιπους;
Επίσης εγείρονται ερωτήματα και εύλογες απορίες για σκοπιμότητες όσον αφορά τον σκοπό της βιαστικής και επιπόλαιας ακύρωσης του Γ4.



Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου

Αγανακτισμένος γονέας,
Γιώργος Γαλάτουλας


Κράνιος: Αυτά λέω κι εγώ. Αλλά ποιος να μας ακούσει; Θα τους πάρει ο διάολος και θα τους σηκώσει. Αυτό δε θα περάσει έτσι.
Ας βγάλει άλλη ανακοίνωση το Υπουργείο Παιδείας. Ο γιος μου αδικείται κατάφορα και δε θα το αφήσω να περάσει έτσι με τίποτα στον κόσμο.
Αφαιρούν από το παιδί μου το δικαίωμα να εισαχθεί στη σχολή που θέλει, και βάζουν τους δικούς τους. Θα μπορούσε κάλλιστα να σκεφτώ ότι είναι μια καλοστημένη πουστιά!!! Και εν τέλει αυτό πιστεύω! Θα καθίσω ήρεμος μέχρι να τελειώσει τις εξετάσεις του το παιδί μου. Δε θέλω να του χαλάσω την ψυχολογία. Περιμένετε μερικές μέρες και θα δείτε. Δεν μπορεί κανένας να με βάλει κάτω παλιοσιχαμένοι βρωμιάρηδες και ξεφτιλισμένοι .... Θα σας χορέψω στο ταψί.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7293 από Στελλα
Δηλαδή Ανδρέα αν κατάλαβα καλά ακύρωσαν το θέμα επειδή ήταν δύσκολο και δεν το έλυσαν οι πολλοί ?? εεε τι άλλο θα ακούσουμε !!!! Μα πως αλλιώς θα ξεχωρίσουν οι άριστοι από τους απλά καλούς ?? Εγώ ξέρω ότι στις εξετάσεις υπάρχουν θέματα που μπορούν να τα λύσουν όλοι και θέματα που τα λύνουν μόνο οι πραγματικά έξυπνοι, που πάνε για 20άρι . Τι να πω ? οργανωθείτε και επαγρυπνείτε !!!!! Εύχομαι τα καλύτερα !!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κράνιος

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7295 από Κράνιος
Ακριβώς έτσι Στέλλα. Ο γιος μου έγραψε καλά, ήταν χαρούμενος. Κοίταξε και τις λύσεις που έδωσαν λίγο αργότερα τα φροντηστήρια. Μίλησε και με τους καθηγητές του. Όλα ήταν εντάξει.
Κι ύστερα άρχισαν οι γκρίνιες αυτουνών που δεν έγραψαν καλά. Κι έφτασαν τα πράγματα να γίνουν τραγικά. Διότι το υπουργείο έβγαλε ανακοίνωση ...
Καταλαβαίνεις ότι καταράκωσαν το ηθικό του... Μέσα στις εξετάσεις μάλιστα! Αύριο γράφει μαθηματικά κατεύθυνσης... Τι να πω. Θα τους πολεμήσω στεριάς και του πελάγου που λένε.
Για κοίτα εδώ!

Ό,τι κι αν ήταν, ό,τι κι αν έγινε, έγινε για όλους. Ο γιος μου, κάτω από την πίεση του χρόνου, προτίμησε να λύσει αυτό, το διαβόητο Γ4, επειδή έπιανε 7 μονάδες, αφήνοντας ένα προηγούμενο μισοτελειωμένο! Έτσι κατάφωρα τον αδικούν, αφαιρώντας του περίπου 200 μόρια στον τελικό υπολογισμό των μορίων, ενώ δίνουν 200 μόρια σε κείνον που δεν ασχολήθηκε με το Γ4 ή δεν κατάφερε να το λύσει!!

Και να σκεφτείτε ό,τι για ένα μόριο ένα παιδί μπορεί να μην εισαχθεί εκεί που πράγματι θέλει. Είναι το αποκορύφωμα της βρωμιάς του συστήματος. Νοθεία μπροστά στα μάτια όλων!
Last edit: 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν by Κράνιος.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7297 από Κράνιος
Για το γιο μου είμαι αισιόδοξος. Αν όμως γράψει αύριο στα Μαθηματικά κατεύθυνσης πάνω από 90 στα εκατό. Έτσι θα πετύχει να μπει στα σίγουρα εκεί που θέλει. Αν έχουμε τέτοια παρατράγουδα ... με τι κουράγιο θα πρέπει να πηγαίνει να γράφει;
Εμ, χάρισαν τις μονάδες σ' εκείνους που δεν το 'λυσαν.
Αλλά αφαίρεσαν και τις μονάδες απ' αυτούς που το λύσανε. Είναι τραγικό.
Τιμωρούν τα παιδιά που ... είναι άριστοι, για να ευνοήσουν τους μέτριους;!

Και το κάνουν με μια ευκολία, σα να πρόκειται για κάτι απλό!
Αν μου πάρει ανάποδες ο μικρός μου; Τι πρέπει να κάνω εγώ; Ποιον να σκοτώσω από δαύτους πρώτον;

Δείτε εδώ συζήτηση κι απόψεις.

Υπάρχει ελλιπής διατύπωση. Ο γιος μου μου είπε ότι κατάλαβε ότι υπήρχε αυτό το κενό. Αλλά υπέθεσε την πλήρη διατύπωση της ερώτησης! Υπάρχουν και ευκόλως εννοούμενα σε μια ερώτηση. Όσα παιδιά καταλαβαίνουν τα φαινόμενα της φυσικής, μπορούσαν να καταλάβουν την ερώτηση. Και στόχευσαν στη λύση και την απάντηση.

Η φράση ελλιπής διατύπωση καλύπτει αυτούς που θέλουν τις μονάδες χωρίς να το λύσουν. Ελλιπείς είναι οι διατυπώσεις κατά κόρον. Τι να κάνουμε! Ας καταργήσουμε τις εξετάσεις. Μέχρι όμως να καταργηθούν; Θα τις μετατρέψουμε σε μπάχαλο;

Δε θα μου αρκούσαν ούτε οι παραιτήσεις τους. Τώρα γράφω χωρίς να ξέρει κανένας από την οικογένειά μου, για να μη διαταράξω την ηρεμία του μικρού. Ευτυχώς δεν μπαίνει στο ίντερνετ αυτές τις μέρες, εκτός για να δει τις λύσεις. Είδε τις λύσεις κι ύστερα συγκεντρώθηκε στο επόμενο μάθημα. Αλλά αύριο το πρωί, όταν δει τα άλλα παιδιά; Δε θα γίνει καμιά συζήτηση λέτε; Έχει βουίξει το σύμπαν!
Last edit: 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν by Κράνιος.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #7299 από Στελλα
Τους ρεζίληδες .....άκου ελλιπής διατύπωση !!!!! μήπως ήταν μπακάληδες αυτοί που διατύπωσαν τα θέματα ?? και γιατί τους κρατάνε ακόμη εκεί ?? μήπως να πάω εγώ να τα πω καλύτερα ?? !!!!!! μωρέ βούρδουλας που τους χρειάζεται, αλλά δεν έχει άνθρωπο , που λένε και στο χωριό μου !!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: ilias
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.125 δευτερόλεπτα