Ερωτηματολόγιο 2021-02-04

Παρακαλούμε να αφιερώσετε πολύ λίγο από το χρόνο σας και να απαντήσετε σε μία σειρά από ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο που ενημερώνεστε και τα είδη που αγοράζετε από φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.
– Οι απαντήσεις είναι ανώνυμες και δεν καταγράφονται προσωπικά δεδομένα.
– Οι απαντήσεις σας ελπίζουμε να είναι ειλικρινείς. Μόνον έτσι θα είναι χρήσιμες!!

Αυτό το ερωτηματολόγιο αποτελεί μία πρωτοβουλία του Ηλία Αντωνόπουλου και του www.kalliergo.gr ώστε να έρθουμε σε επαφή όλοι εμείς που έχουμε κήπους, μπαλκόνια με γλάστρες στην πόλη, αγαπάμε και ενδιαφερόμαστε για τα φυτά, τα δέντρα, τις καλλιέργειες, με τους επαγγελματίες ανθρώπους που έχουν φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα.

Ενημέρωση: Η έρευνα ολοκληρώθηκε. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!

Μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις και τα αποτελέσματα της έρευνας στο άρθρο: “Αποτελέσματα Έρευνας: Φυτώρια, γεωπονικά καταστήματα και συμπεριφορά καταναλωτών“.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Σκοπός αυτού του ερωτηματολογίου είναι να βοηθηθούμε τόσο εμείς που είμαστε πελάτες σε φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα, όσο και οι άνθρωποι που έχουν αυτά τα καταστήματα ώστε να μας προσφέρουν καλύτερη ενημέρωση και υπηρεσίες.

ΠΩΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

α) Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου θα δημοσιευθούν στο www.kalliergo.gr και στη σελίδα του στο Facebook ώστε να είναι διαθέσιμα σε όλους.
β) Επίσης, θα κοινοποιηθούν σε όσο το δυνατόν περισσότερα φυτώρια και γεωπονικά καταστήματα για να βοηθήσουν τους ανθρώπους πίσω από αυτά.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ

Αυτό το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο από τις 4 Φεβρουαρίου 2021 έως και τις 12 Φεβρουαρίου 2021.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Μέσα από αυτό το ερωτηματολόγιο δεν συλλέγονται προσωπικά δεδομένα και ούτε μπορεί να γίνει ταυτοποίηση με τις απαντήσεις που δώσατε (ποιος απάντησε τι).

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Παρακαλούμε απαντήστε στο ερωτηματολόγιο.

Ερωτηματολόγιο 2021-02-04 Screenshot

Tags: ΑΝΘΡΩΠΟΙΑΝΘΡΩΠΟΣΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΓΕΩΠΟΝΟΣΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΦΥΤΩΡΙΑΦΥΤΩΡΙΟ

Εγγραφείτε
Ενημέρωση για
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments